+30 211 4021758

info@welldone.com.gr

  • English
MENUMENU

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Πως εξηγείτε το γεγονός ότι ορισμένα Οπτικά Καταστήματα διατηρούν και αυξάνουν τους πελάτες τους ενώ άλλα παλεύουν για την επιβίωση τους;

Οι λόγοι και οι τεχνικές αύξησης των πωλήσεων και διατήρησης των πελατών, αναλύονται σε ένα 3ωρο σεμινάριο που θα διεξαχθεί το πρωί του Σαββάτου 19 Νοεμβρίου 2022, από τις 9:30 έως τις 12:30, πριν την επίσημη έναρξη της CircumEye#4, σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα στον εκθεσιακό χώρο του Σ.Ε.Φ.

H WELL DONE Μ.Ε.Π.Ε διοργανώτρια εταιρία της CircumEye#4, στα πλαίσια της πολιτικής της για την υποστήριξη των εκθετών αλλά και των Οπτικών Καταστημάτων να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους, οργανώνει το επιτυχημένο και πλέον διαδεδομένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα NEUROSALES.

Ομιλητής είναι ο σύμβουλος πωλήσεων κ. Βέργας Δημήτρης, ειδικός σε θέματα πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών.

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο αφορά Ιδιοκτήτες και εργαζόμενους σε Οπτικά Καταστήματα αλλά και σε εταιρίες, είτε είναι, είτε δεν είναι εκθέτες.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • Στρατηγικές διαφοροποίησης καταστημάτων
  • Διαχείριση Πελατών
  • Πως επιλέγουν οι πελάτες κατάστημα και προϊόντα
  • Πως υποδεχόμαστε τους πελάτες
  • Πως κάνουμε παρουσίαση των προϊόντων και των υπηρεσιών
  • Πως κάνουμε συμπληρωματικές πωλήσεις
  • Εκφράσεις που πουλάνε
  • Πως διατηρούμε επαφή με τους πελάτες
  • Οργάνωση χώρων (merchandising)

 

ΑΞΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

 30 ευρώ/συμμετοχή η οποία περιλαμβάνει ΦΠΑ

O Βέργας Δημήτρης είναι ειδικός Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης πελατών. Αν και ξεκίνησε τις σπουδές στην Διοίκηση Επιχειρήσεων συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ποιότητα και κατέληξε στην Νευροφυσιολογία Πωλήσεων.
Στα πλαίσια αυτά, και μετά από περισσότερα από 23 έτη ως εκπαιδευτής και σύμβουλος, ανέπτυξε την μεθοδολογία της Νευροποιότητας (Neuroquality) και των Νευροπωλήσεων (Neurosales) ως ένα συνδυασμός της ποιότητας εξυπηρέτησης και της νευροφυσιολογίας.
Η μεθοδολογία NeuroSales/NeuroQuality αποτελεί την πρακτική εφαρμογή των επιστημονικών ανακαλύψεων που σχετίζονται με τον Ανθρώπινο Εγκέφαλο στις πωλήσεις, στην εξυπηρέτηση και γενικότερα στην επαφή με τους πελάτες. Το πρόγραμμα NeuroSales/NeuroQuality εφαρμόζεται ήδη για περισσότερα από 13 έτη σε εταιρείες με δίκτυο καταστημάτων σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Έχει διδάξει σε πανεπιστήμια της Ελλάδος και της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε προπτυχιακό και σε μεταπτυχιακό επίπεδο.

Είναι σύμβουλος πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών σε μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις στους περισσότερους κλάδους της οικονομίας. Έχει εργαστεί στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερα από 20 χρόνια και έχει συνεργαστεί με Ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις όπως WINBANK, ALPHA BANK, X-TREME STORES, VOLTERRA, MERCEDES BENZ HELLAS, COSMOCAR, EUROMEDICA, SARAKAKIS, ELOUNDA RESIDENCE,ΟΜΙΛΟΣ ΑΚΜΗ, FIAT GROUP, AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ, EVEREST, GOODY’S,SWISSFARMA,DATCOM

Είναι εισηγητής σε θέματα πωλήσεων, διαχείρισης σχέσεων με πελάτες και εξυπηρέτησης πελατών.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το σεμινάριο έχει πραγματοποιηθεί.
Σας ευχαριστούμε πολύ.